Home / ACM Administratie / Over ons

Over ACM Administratiekantoor

Wij vinden het leuk om ons in het echt aan u voor te stellen. En om u te leren kennen. Kom daarom gerust eens langs op kantoor. Dit kan ook zonder afspraak. Ook komen wij graag bij u thuis langs, als u dat wil.

Geschiedenis

De geschiedenis van ACM gaat terug tot 1955, toen Administratiekantoor Kruiswijk werd gestart. In een pand aan de Burgemeester Brandtstraat in Moordrecht begon de heer Kruiswijk een kantoor, waar men naast administratieve dienstverlening voor ondernemers ook terecht kon voor verzekeringen en bankzaken van de NMS Spaarbank (later RegioBank – SNS Regiobank). In 1985 werd het kantoor overgenomen door de Berkgroep en werd Ab Mouw kantoorleider. In oktober 1991 nam Ab Mouw het kantoor over van de Berkgroep.

Omdat het bedrijf uit zijn jasje begon te groeien werd in april 1992 besloten te verhuizen naar een ruimer en meer representatief pand aan het Kerkplein. Tegelijkertijd werd ook de naam gewijzigd in ACM Administratie-, Assurantie- en Belastingadviesbureau. In mei 1993 trad Arie Verhagen in dienst bij ACM, die de verzekeringen, hypotheken en bankzaken ging beheren. Om de dienstverlening nog verder te kunnen verbeteren werd in 1998 besloten om het bedrijf op te splitsen in: – ACM Assurantiën en Hypotheken (en RegioBank) – ACM Administratiekantoor

Ab Mouw bleef eigenaar van het administratiekantoor en Arie Verhagen nam de verzekerings-, bank- en hypotheekaktiviteiten over.

Vanaf dat moment zijn er aan het Kerkplein 7 dus twee bedrijven in hetzelfde pand gevestigd. ACM Assurantiën en Hypotheken en ACM Administratiekantoor.

ACM Assurantiën en Hypotheken werkt voor Verzekerings- en Hypotheekproducten samen met vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen en banken. Een onafhankelijk advies is daardoor gewaarborgd. Voor Spaar- en Betaalproducten werken wij exclusief samen met RegioBank. Goede service wordt gekoppeld aan goede producten en prima rentepercentages. Aan de balie kunt u alle geldzaken regelen. RegioBank maakt onderdeel uit van De Volksbank NV. Uw geld wordt dus gegarandeerd door één van de grootste financiële instellingen van ons land. Het depositogarantiestelsel is van toepassing.

Werkwijze

ACM Administratie- en Belastingadvies sluit in haar werkwijze altijd aan bij de behoefte van haar klanten. Die behoeften liggen heel erg uit elkaar. Van de schoenendoos met administratie tot de geautomatiseerde administratie, en alles daartussen. Alles kan.
Voor de verwerking van de administratie sluiten we zoveel mogelijk aan bij de aangifteperiode van de belastingdienst. Dat kan per maand zijn, per kwartaal of zelfs per jaar. Voor het indienen van de aangiften Vennootschaps- en Inkomstenbelasting maken we gebruik van de uitstelregeling voor belastingconsulenten, waardoor de indientermijn wordt verruimd.

“Wij vinden het leuk om ons in het echt aan u voor te stellen. En om u te leren kennen. Kom daarom gerust eens langs op kantoor. Dit kan ook zonder afspraak. Ook komen wij graag bij u thuis langs, als u dat wil.”

Wie wij zijn

Aan ervaring ontbreekt het ons niet! Al meer dan 30 jaar zijn we elke dag druk bezig om voor onze klanten alle voorkomende werkzaamheden te verrichten. En nog steeds met veel plezier!
Bij ons staat de klant altijd centraal. En elke klant is weer anders. Een startende ZZP’er of een ervaren ondernemer, iedereen telt voor ons. We hechten aan een goed contact met onze klanten. Daarom staat onze deur altijd open. Ook zonder afspraak lopen klanten bij ons binnen, voor een antwoord of een advies. Daar maken we tijd voor. Juist een goed contact met onze klanten geeft kleur aan de cijfers en maakt ons werk alleen maar mooier.

ACM Administratie- en Belastingadvies. Persoonlijk, deskundig en betrouwbaar.

Ab Mouw

Nel Slingerland

Pieter Lingen